Reklamacje
REKLAMACJE DOTYCZĄCE ZAKUPÓW TOWARÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM
- Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są towarami oryginalnymi.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku, gdy zamówiony towar: posiada wady, błędy drukarskie, uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu, jest niezgodny z umową.
- W celu reklamacji towaru w pierwszej kolejności Klient powinien skontaktować się ze sklepem pod numerem telefonu 32 / 285 52 02 wew.24 lub adresem e-mail: wydawnictwa@kopalniasrebra.pl, a następnie dostarczyć reklamowany towar wraz z pisemną informacją o powodach reklamacji oraz dowodem zakupu towaru (paragon fiskalny / faktura VAT) na adres:
Stowarzyszenie Miłośników Ziemi Tarnogórskiej
ul. Gliwicka 2
42-600 Tarnowskie Góry
"SKLEP. Reklamacja".
- W przypadku, gdy Klient odeśle reklamowany towar, Sklep zwróci mu koszty jego nadania na wskazany przez Klienta rachunek bankowy, pod warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
- Sklep zobowiązany jest do zwrotu kosztów wysyłki określonej w pkt. 3 wyłącznie w przypadku pozytywnie rozpatrzonych reklamacji.
- Wszystkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru.
- Gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, Sklep wymieni towar na nowy i odeśle go na własny koszt. W przypadku, gdy wymiana nie będzie możliwa z przyczyn obiektywnych, Sklep zwróci klientowi pełną należność za zakupiony towar w terminie 14 dni od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. W pozostałych przypadkach Klient ma prawo odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy Sklep zwróci klientowi pełną należność za zakupiony towar w terminie 14 dni od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
REKLAMACJE DOTYCZĄCE ZAKUPÓW BILETÓW I VOUCHERÓW
- Klient, który dokonał zakupu biletu lub vouchera ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamacje należy zgłaszać na adres e-mail: rezerwacje@kopalniasrebra.pl.
- W reklamacji należy dokładnie określić przyczynę reklamacji (tj. wadę zakupionego biletu lub vouchera) oraz wskazać żądany sposób rozstrzygnięcia reklamacji (tj. wymiana biletu lub vouchera na wolny od wad, obniżenie ceny o konkretną wartość albo odstąpienie od umowy).
- Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania i ustosunkowuje się do niej w drodze elektronicznej (wiadomość e-mail). O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym Sprzedający powiadamia Klienta niezwłocznie, podając jednocześnie sposób uzupełnienia braków. Jeżeli Sprzedający nie udzielił odpowiedzi na reklamację we wskazanym wyżej terminie, uważa się, że uznał reklamację.